2 199,00 zł
Cena regularna:
2 699,00 zł
2 430,00 zł
Cena regularna:
2 590,00 zł
RE 170 PLUS Trwała myjka wysokociśnieniowa Stihl 150 barów z zintegrowanym bębnem na wąż ciśnieniowy
Cena regularna:
3 499,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wydajna myjka wysokociśnieniowa z zintegrowanym bębnem na wąż ciśnieniowy i wężem płaskim z bębnem. Wyposażona seryjnie w dyszę rotacyjną i dyszę płaską. Z aluminiowym uchwytem teleskopowym, praktycznym uchwytem transportowym, regulacją ciśnienia/przepływu wody na urządzeniu, manometrem umiejscowionym centralnie oraz rozkładaną obudową przednią.
Dane techniczne
Moc kW 3,3 Ciśnienie robocze bar 10-150
Maksymalne ciśnienie bar 150
Ciężar kg 27,6
Min. wydajność pompy l/h 570
Maks. wydajność pompy l/h 650
Maks. temperatura wody zasilającej °C 60
Długość przewodu wysokociśnieniowego m 12
Poziom ciśnienia akustycznego dB(A) 78,3
Poziom mocy akustycznej dB(A) 91,4 12
metrowy wąż tekstylny do użycia jak każdy tradycyjny wąż dba o zapewnienie dopływu wody do myjki wysokociśnieniowej. Po pracy jednak płaski wąż może być wygodnie nawinięty na kasetę i zawieszony w tylnej stronie myjki, oszczędzając miejsce.
Manometr, regulator ciśnienia i przepływu wody umożliwia dostosowanie ciśnienia roboczego i przepływu wody do każdego zadania związanego z czyszczeniem. Jest to nie tylko praktyczne, lecz również ekologiczne rozwiązanie pozwalające zredukować zużycie wody
W przypadku wyjątkowo uporczywych zabrudzeń środek czyszczący może zostać doprowadzony do strumienia wody dodatkowo ze zintegrowanego zbiornika lub z zewnętrznego pojemnika. Przezroczysty zbiornik może również zostać zdemontowany, co ułatwia jego wyczyszczenie i ponowne napełnienie
Prace porządkowe w domu i ogrodzie,
Czyszczenie np. mebli ogrodowych, samochodu, kostki, oraz innych przydomowych powierzchni.
Możliwość wykorzystania do czyszczenia sprzętu budowlanego i rolniczego oraz powierzchni znajdujących się w warsztatach, halach produkcyjnych itp.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.